Veelgestelde vragen

Bestellen


Hoe kan ik een artikel bestellen?
U kunt een artikel toevoegen door op de button ‘voeg toe’ te klikken. Er verschijnt een melding waarin staat dat het product aan uw winkelwagen is toegevoegd. U kunt de inhoud van uw winkelwagen bekijken door rechtsbovenin op het winkelmand icoon te klikken. U heeft de keuze om verder te winkelen of af te rekenen. Als u kiest voor afrekenen, komt u in het afrekenscherm. Hier kunt u uw bestelling controleren en aanpassen. U klikt op de button ‘verwijderen’ om het artikel uit uw winkelwagentje te verwijderen. Het is niet mogelijk om het aantal van één product te vermeerderen, aangezien LoezL unieke sieraden levert. U klikt op de button ‘volgende’ om naar de volgende stap van het bestelproces te gaan. Om uw bestelling af te ronden, heeft u een account nodig.

1. Als u nog geen account heeft, kunt u zich registreren door een zelfgekozen gebruikersnaam en wachtwoord en uw e-mailadres in te vullen onder ‘registreren’. Vervolgens vult u eenmalig uw contactgegevens in en bent u geregistreerd als LoezL klant (wij verstrekken deze gegevens nooit aan derden). Na het invullen van de gegevens, selecteert u de gewenste betaalmethode. Om het bestelproces juist af te ronden is het noodzakelijk om akkoord te gaan met de Algemene Voorwaarden. De voorwaarden vindt u in het menu onderaan de webpagina. Als u op ‘afrekenen’ klikt, komt u in de betaalmodule van de gewenste betaalmethode.

2. Als u al een account heeft kunt u uw gebruikersnaam en wachtwoord invullen onder ‘inloggen’. U klikt vervolgens op de button ‘inloggen’ en dan kunt u de bestelling controleren. Om de bestelling af te ronden, klikt u op ‘volgende’ en dan verschijnen uw contactgegevens. Na het controleren van de gegevens selecteert u de gewenste betaalmethode. Om het bestelproces juist af te ronden is het noodzakelijk om akkoord te gaan met de Algemene Voorwaarden. De voorwaarden vindt u in het menu onderaan de webpagina. Als u op ‘afrekenen’ klikt, komt u in de betaalmodule van de gewenste betaalmethode.

Betaling


Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
U kunt uw bestelling betalen via Paypal of via Overboeken. Om uw bestelproces af te ronden kiest u één van deze mogelijkheden om uw betaling te voldoen.

Als u kiest voor afrekenen met PayPal Standaard:
Dient u als eerste stap in te loggen op uw PayPal account. Volg daarna de verdere aanwijzingen op het scherm. De betaling vindt plaats op de website van PayPal.

Ik heb gekozen voor Overboeken, wat is het rekeningnummer van LoezL Jewelry?
Het rekeningnummer is 38.49.96.892 (Rabobank, NL) ten name van M. Bulthuis te Zwolle. Vermeld u bij betaling alstublieft het ordernummer.

Cadeaubon


Ik heb een cadeaubon van LoezL Jewelry, hoe kan ik dit kortingsbedrag doorgeven?
Bij het doorlopen van het bestelproces is er de mogelijkheid om uw opmerking te plaatsen. In dit tekstveld kunt u vermelden dat u gebruik wil maken van de cadeaubon en om welk kortingsbedrag het gaat. Om het kortingsbedrag door te voeren, is het noodzakelijk dat u hier ook het specifieke bonnummer doorgeeft.

Verzending


Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
Verzending geschiedt altijd via TNT Post in een zorgvuldig verpakte bubbelenveloppe. Indien u heeft gekozen voor de ‘standaard verzending’, ontvangt u de bestelling via brievenbuspost. Als u heeft gekozen voor ‘aangetekend verzenden’ ontvangt u de bestelling als pakketpost; u dient te tekenen voor ontvangst. U kunt voor de mogelijkheid ‘aangetekend verzenden’ kiezen om er zeker van te zijn dat het pakket aankomt. Mocht er iets mis gaan bij de verzending, dan bent u hier met aangetekende pakketpost voor verzekerd.

Wat zijn de verzendkosten?
In het bestelproces kunt u voor verschillende verzendmogelijkheden kiezen, namelijk ‘standaard verzending’ en ‘aangetekend verzenden’. Kosten voor standaard verzending zijn € 2,20 en aangetekend versturen kost € 8,00. Als uw bestelling meer dan € 30,00 bedraagt, hoeft u automatisch geen verzendkosten te betalen.

Ik wil een bestelling en de factuur elk op een ander adres ontvangen. Is dit mogelijk?
Uiteraard is dit geen probleem. U kunt hiervoor een ander afleveradres ingeven. Wanneer u dit kiest zullen wij het pakket zelf versturen naar het afleveradres, de factuur wordt verzonden naar het factuuradres.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?
Zodra LoezL Jewelry uw betaling heeft ontvangen, streven wij ernaar uw bestelling binnen twee dagen te verzenden. Mocht dit onverhoopt niet mogelijk zijn, dan berichten wij u hier tijdig over.

Ruilen en retourneren


Ik wil een product terugsturen. Wat moet ik doen?
Mocht het artikel toch niet aan uw verwachtingen voldoen, dan kunt u binnen 7 dagen contact opnemen met LoezL Jewelry. Als u het artikel wilt retourneren, dan kunt u het terugsturen naar LoezL Jewelry en ontvangt u het aankoopbedrag van het sieraad terug. Voor retourneren geldt dat de extra verzendkosten voor uw rekening zijn.

Ik wil een product ruilen. Wat moet ik doen?
Mocht het artikel toch niet aan uw verwachtingen voldoen, dan kunt u binnen 7 dagen contact opnemen met LoezL Jewelry. Als u het artikel wilt ruilen, dan kunt u het terugsturen naar LoezL Jewelry met een duidelijke berichtgeving van de ruiling. Voor ruilen geldt dat de extra verzendkosten voor uw rekening zijn.